About Me

My photo
kuala pilah, negori sembilan, Malaysia
just a simple person

Wednesday, August 10, 2011

Ramadhan

Salam Ramadhan,


Alhamdulillah, hari ini 11.8.11 dah 11 belas hari umat Islam menunaikan ibadah puasa..Syukur yang teramat dah sampai hari ke11 masih bertenaga walaupun kadang-kadang mengantuk di ofis.Puasa kali ni juga merupakan puasa tahun pertama sy sebagai seorang yang sudah bekerja.Subhanallah cepat sangat masa berlalu sehinggakan tidak sedar sudah semakin jauh saya meninggalkan alam pembelajaran..Rindu masa-masa belajar.Perjalanan sy sebagai seorang pelajar tidak akan terhenti setakat disini.Berazam melanjutkan pelajaran ke peringkat sarjana sehinggalah kedoktoran.Bermohon segalanya berjalan lancar.Mudah-mudahan ada rezeki menyambung pengajian tahun hadapan..Insyaallah..


Beberapa hari lagi genaplah setahun sy bekerja..Ya Allah ku bermohon di murahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.Sekarang macam-macam perkara hendak dilaksanakan dengan tempoh perkahwinan adik sy yang hampir tiba.Risau majlis tidak dipermudah..Di nasihat kepada yang mahu berumahtangga sila lah kumpul wang yang secukupnya.Bukan sikit belanja.. Memang ibubapa akan turut membantu tapi mahukah kita berbahgia dan bersenang atas kesenangan orang lain. Rumah tangga yang dibina haruslah dibina atas asas yang kukuh dan diredhai Allah.


iTu sahaja yang dapat dikongsi buat setakat ini..Banyak mahu diceritain tapi keadaan tak mengizinkan..(aceceh) haha


P/s : bergegas menulis blog ni bila dapat sms dari dikya mengatakan mahu link blog ini..Ok x dikya blog kakak??? hehe...

No comments:

Post a Comment