About Me

My photo
kuala pilah, negori sembilan, Malaysia
just a simple person

Thursday, February 10, 2011

Tanx

Salam..

Just nak share betape berterime kaseh ak pada seorang nie..1 of my bestfriends munirah rafik becoz of the bsday present yg sgt cantik, cute n also memoryable..Ak terharu weh..Die hadiahkan ak 4 jenis brg yg berbeza..Cantik sgt sume, berwarna hijau lagi<>dalam ati kite, wahh minah ni pakai jubah seh<>
Lepastu, hmm pertemuan yg lagi mrapatkan kite waktu konvo kan?? haha..N sampai sekarang..Maybe we have different personality but then we are means to be frenz..hik2..Macam nice kan mun..Orang mesti expect that kite close maybe coz of we are studied in the same course kan @ membe sekolah..Tapi TIDAK, perhubungan kami just like that..Banyak bende yg kite share same2..Woit wif u lor banyak benda yg kite tak luah kte dpt luah..Tanx dear..lap u...<3..

U always encouraging me dear..Never let me feel lonely.haha..macam luahkan kat girlfriend plak..yea weh she's my BFF!!!! malu sy..

Maaf yea klu sepanjang prsahabatan kite ade menyakitkan ati awk..Kite x bermaksud..Bile kite da anggap org tuh macam my sibling u can ask my sis & bro la how i treat them..Im not so good in show expression of my feeling..So mianee!!=)



1 comment:

  1. umi!!! ahahahaha so the comel. keke ur welcome. xde hal la umi. kte kn geng. :)


    papepun awk nk share ke cerita ke kte ada. xkisah je. love u more <3

    ReplyDelete